Diplomirana ekonomistica po struci, Vedrana je u dugogodišnjem radnom iskustvu imala priliku raditi u različitim industrijama, te se profesionalno ostvarivati kroz B2C i B2B prodaju. Djelovanjem u B2B prodajnom kanalu usvojila je i implementirala znanja u upravljanju odnosa s korisnicima, razvoju proizvoda i usluga, vođenju projekata kroz suradnju s tehničkim i marketinškim timovima, a sve uz ostvarivanje prodajnih planova i profitabilnost projekata, te uvijek uz poseban naglasak na zadovoljstvo korisnika krajnjim proizvodom i uslugom. Od 2017. radi kao samostalna poduzetnica. Aktivno surađuje s tri korisnika - prodaja kroz B2C kanal, marketing, planiranje prodaje, razvoj novih proizvoda, digitalno oglašavanje i implementacija suvremenih marketinških i prodajnih alata. Uz namjerno mijenjanje industrija (automobilska industrija, IT, turizam) u kojima je radila kako bi razvila raznolika znanja, jedna je stvar uvijek bila ista – fokus na zadovoljstvo kupca/korisnika.