10 trendova u turizmu koje trebate pratiti ako iznajmljujete

10 trendova u turizmu koje trebate pratiti ako iznajmljujete

Dok se Hrvatska nastavlja pojavljivati ​​kao vrhunska destinacija za globalne putnike, tržište iznajmljivanja unutar njezinog živahnog turističkog sektora brzo se razvija. Od suncem okupane jadranske obale do šarmantnih povijesnih gradova, Hrvatska nudi raznoliku lepezu mogućnosti iznajmljivanja za sve veći priljev turista. Razumijevanje najnovijih trendova na ovom dinamičnom tržištu ključno je i za vlasnike nekretnina i za potencijalne ulagače koji žele iskoristiti rastuću hrvatsku turističku industriju.

 

U ovom članku Eurovilla vam donosi 10 trendova koji oblikuju krajolik hrvatskog turizma, nudeći uvide koji vam mogu pomoći da ostanete korak ispred na ovom konkurentnom tržištu. Bilo da želite iznajmiti svoju nekretninu ili tražite savršeni najam za odmor, ovi trendovi su ključni za praćenje.

1. Luksuzni najam doživljava neviđenu potražnju

Putnici sve više zahtijevaju luksuzni najam kako razvijaju ukus za vrhunske sadržaje, privatnost i jedinstvenu ponudu. Prema globalnim podacima, luksuzne nekretnine imale su stopu popunjenosti od 49,1 %, što je najniža od svih kategorija nekretnina u 2019. godini. Međutim, između 2022. i 2023. ta je stopa popunjenosti porasla na 55,9 %.

 

Vlasnici nekretnina trebali bi biti maksimalno spremni iskoristiti ovaj trend kratkoročnog najma te razmisliti o dodavanju luksuznih dodataka. Poboljšanje sadržaja, ulaganje u visokokvalitetni namještaj i isticanje jedinstvenih značajki mogu privući kupce i turiste koji traže luksuzni paket. Ako napravite ova poboljšanja, naglasite ekskluzivnost i vrhunsko iskustvo u svojim oglasima kako biste dobili više rezervacija.

 

Razmišljate o kupnji nekretnine za iznajmljivanje? Kakvu vrstu nekretnine kupiti na hrvatskoj obali saznajte ovdje.

2. Jedinstveni najam je u porastu

Turisti već prihvaćaju alternativne nekretnine za iznajmljivanje, a vjerojatno će to nastaviti činiti i nakon sezone 2024. Pustolovni putnici traže jedinstveni smještaj kao što su kućice na drvetu i ekološki prihvatljiva utočišta, zbog čega će ovakvi oblici najma gotovo nadmašiti njihov konvencionalnijim pandanima. Tijekom pandemije jedinstvene nekretnine doživjele su rast. Taj se rast nastavio i u godinama koje su uslijedile.

 

Ako imate nekretninu za kratkoročni najam koja prkosi normi, pokušajte istaknuti značajke i iskustva koja je izdvajaju od ostalih. Pokušajte upotrijebiti ključne riječi kao što su "jedinstveni smještaj za odmor" i "alternativni smještaj" kako biste lakše oglasili svoju ponudu. Usmjeravanje avanturističkog osjećaja u opis vašeg objekta obraća se putnicima koji traže nezaboravan i nekonvencionalan boravak.

 

Znate li što su boutique hoteli i jesu li dobra investicija? Više o tome pročitajte ovdje.

3. "Sporo putovanje" dobiva na zamahu

Savjesni putnici i vlasnici nekretnina postavili su održivu turističku praksu u središte. Ovaj specifičan oblik "zelenog" odmora mogao bi imati novi fokus: sporo putovanje. Nedavno izvješće o trendovima putovanja pokazalo je da su Google pretraživanja za "sporo putovanje" porasla za 68 % u zadnjih 5 godina.

 

Turisti se odlučuju za spora putovanja, što im omogućuje da posjete manje lokacija, no dublje i namjernije urone u svako od njih. Ne zaboravite primamljive prakse održivosti poput energetske učinkovitosti i smanjenja otpada, ali također razmislite kako pomoći svojim gostima da se osjećaju kao domaći. Istaknite obližnje atrakcije i mogućnost hodanja te stvorite atmosferu u kojoj se gosti mogu doista isključiti od svojih života i uroniti u ljepote lokalne ponude.

 

Razmišljate o kupnji nekretnine za iznajmljivanje? Kakvu vrstu nekretnine kupiti u unutrašnjosti Hrvatske saznajte ovdje.

4. Više putnika želi virtualne obilaske

Putnici žele impresivno iskustvo prije nego što uopće izvrše rezervaciju. Ta preferencija već mijenja turistički krajolik, gurajući više domaćina prema virtualnim obilascima.

 

Domaćini koji pružaju 3D virtualne obilaske i iskustva proširene stvarnosti mogu povećati privlačnost svojih oglasa za kratkoročni najam omogućujući gostima da istražuju nekretninu na daljinu. Ponuda impresivnih iskustava povećava povjerenje i smanjuje šanse za otkazivanje, u konačnici pozicionirajući vašu nekretninu kao modernu i pravi izbor za putnike koji razumiju tehnologiju.

5. Umjetna inteligencija transformira iskustvo gosta

2023. godine jedna od najvećih svjetskih platformi za rezervaciju smještaja Airbnb je postavio temelje za integraciju umjetne inteligencije proširivanjem profila domaćina kako bi prikupio više informacija o turistima i profilu ljudi koji se zanimaju za specifičan smještaj. Ove godine možemo očekivati ​​da će Airbnb početi koristiti te informacije za poboljšanje povezivanja iznajmljivača, oglasa i gostiju na temelju prikupljenih i obrađenih podataka.

 

Vlasnici nekretnina i iznajmljivači mogu iskoristiti umjetnu inteligenciju u svoju korist. Gadgeti kao što su pametne brave i termostati, kao i chatbotovi za komunikaciju s gostima vođeni umjetnom inteligencijom mogu povećati privlačnost vašeg objekta. Ključ je besprijekorna integracija ovih tehnologija tako da pružaju praktičnost i personalizirana iskustva - a ne glavobolju. Ovo je važan način za njegovanje pozitivnih recenzija i odanosti gostiju.

6. Moderni putnici traže prilagođena iskustva

Trend prilagođenog najma za odmor dobiva na snazi. Moderne platforme poput Booking.com-a i Airbnb koriste razne alate za prilagođavanje rezultata pretraživanja svojih korisnika, a to mogu učiniti i iznajmljivači. Turisti žele vidjeti dašak individualnosti u svom boravku, od personaliziranih paketa dobrodošlice do odabranih lokalnih iskustava.

 

Razmislite o ostavljanju personaliziranih poruka dobrodošlice, lokalnih vodiča ili pogodnosti u sobi na temelju onoga što gosti žele. Prilagođavanje ponude vašeg smještaja za iznajmljivanje kako bi svaki boravak bio jedinstven može dovesti do boljih recenzija gostiju.

 

Znate li gdje kupiti nekretninu koju bi iznajmljivali? Više o tome pročitajte ovdje.

7. Recenzije i dalje utječu na izvedbu

Online recenzije imaju velik utjecaj na to kako gosti doživljavaju vašu nekretninu za kratkoročni najam i hoće li je odlučiti rezervirati. Izvršni direktor Airbnba Brian Chesky nedavno je rekao da postoji 317 milijuna recenzija na platformi, a dva od tri gosta trenutno ostavljaju recenzije.

 

Dok ne znamo točno kako ove promjene utječu na izvedbu, sigurno je da je njihov utjecaj značajan. Domaćini mogu ostati ispred trenda uključivanjem povratnih informacija gostiju u svoj pristup. Odvojite vrijeme i identificirajte najčešće teme koje se ponavljaju u pregledima te informirajte potencijalne goste o poboljšanjima kod najčešćih područja pohvale ili zabrinutosti.

 

Znate li koje su najbitnije stvari pri kupnji nekretnine u popularnom turističkom mjestu? Više detalja saznajte ovdje.

8. Sve veća konkurencija drži iznajmljivače na oprezu

Rastuća konkurencija uvijek je karakterizirala turistički krajolik i tjerala iznajmljivače da postanu kreativni pri oglašavanju. Iako je ovaj trend kod kratkoročnog iznajmljivanja već dugo prisutan, postoje mnogi novi načini na koje iznajmljivači sada privlače potencijalne goste.

 

Pronađite jedinstvenu prodajnu točku ili se odlučite za određenu nišu kako biste izdvojili svoju nekretninu za kratkoročni najam. Bilo da se radi o tematskom smještaju, atraktivnim sadržajima, prostorima prilagođenim kućnim ljubimcima ili ekološki osviještenim inicijativama, pronalaženje niše privlači putnike s određenim preferencijama. Ključne su dinamičke strategije određivanja cijena. Iznajmljivači bi trebali prihvatiti strategiju za fino podešavanje cijena prema čimbenicima kao što su lokacija, sadržaji i potražnja.

9. Agencije za upravljanje nekretninama za odmor

Partnerstvo s tvrtkom za upravljanje iznajmljivanjem olakšava upravljanje imovinom za iznajmljivače i investitore u nekretnine. Ove tvrtke nude stručnost u marketingu, komunikaciji s gostima i održavanju imovine. Njihovo opsežno poznavanje svega što se tiče kratkoročnog najma pridonijelo je njihovom povećanju istaknutosti, uspješnosti i povećanoj potražnji.

 

Za iznajmljivače koji iznajmljuju nekretninu koja im nije blizu, upravitelj ili tvrtka za upravljanje je odličan alat. Potražite partnere za upravljanje nekretninama koji su u tijeku s trendovima u industriji i upoznati su s modernim preferencijama turista; njihovi uvidi mogu postati vaša prednost. Provjerite jesu li i stručnjaci za učinkovitost i iskustvo gostiju. Želite da pojednostave dnevne zadatke kao što su čišćenje i prijava gostiju bez ugrožavanja ugleda koji ste izgradili.

 

Kupujete nekretninu za odmor? Nekoliko stvari koje morate znati prije same kupnje pročitajte ovdje.

10. Samostalna putovanja nastavljaju rasti

Samostalna putovanja postala su jedna od glavnih točaka u turističkom krajoliku, a zamah će se nastaviti i u 2024. Javni podaci online booking platformi pokazali su da je samostalno putovanje poraslo za 33 % diljem svijeta u 2023. (podaci za 2024. još nisu dostupni). Neke platforme poput Airbnb su čak uvele značajke posebno za sigurnost samostalnih putnika. Iz javnih podataka također je jasno vidljivo da takvi putnici rezerviraju duža putovanja, stoga provjerite je li vaš smještaj podoban za dugoročni boravak.

EUROVILLA
AGENCIJA ZA NEKRETNINE

Berislaviceva 4, Zagreb

+385 1 4815 111

+385 98 367 582


Licencirana agencija za nekretnine

Zagreb

    Berislaviceva 4

    Gajeva 15

    Radnička cesta 52, Green Gold

    Horvaćanska cesta 160

Dalmacija

    Split, Mike Tripala 4

    Dubrovnik, Dr. Ante Starčevića 24

    Zadar

Istra

    Pula, Marka Marulića 3

    Poreč, Partizanska 4

Kvarner

    Rijeka

Slavonija

    Osijek, Kapucinska ulica 29

    Požega

    Đakovo

    Vukovar

Kontaktirajte nas

Ova stranica zaštićena je Googleovom reCAPTCHA-om Zaštita privatnosti i Uvjeti korištenja se primijenjuju. Slanjem upita prihvaćam uvjete korištenja.