Staging nekretnine je postupak pažljivog dotjerivanja nekretnine kako bi izgledala atraktivno na fotografijama i uključuje obogaćivanje dekora, premještanje namještaja i cjelokupno dotjerivanje. Čak i najmračnije, najneprivlačnije područje može djelovati živahno i ugodno zahvaljujući marketinškoj strategiji poznatoj kao staging.
Budući da bi staging mogao dovesti do prodaje nekretnine koja je već duže na tržištu, staging može biti ključna stavka kod prodaje. Staging može učiniti nekretninu prostorom koje bi časopisi izložili na svojim stranicama, a na kraju, staging privlači više kupaca, pogotovo onih koji pretražuju nekretnine online.
Većina agenata za nekretnine savjetuje korištenje vašeg trenutnog namještaja i kućnog dekora pri procesu staginga, pogotovo ako namjeravate živjeti u svojoj nekretnini dok se prodaje kako biste smanjili troškove.
Vrhunski agenti za nekretnine sa znanjem o stagingu moći će posjetiti vašu nekretninu i raditi s vama na popisu svih stvari koje trebate postići. Mogli bi vam savjetovati sljedeće;
● Za bolji raspored koji stvara dojam većeg prostora, presložite namještaj.
● Upotrijebite svoj postojeći dekor, kao što su jastuci, svijeće, cvijeće, posuđe itd., da dodate ugodne detalje koji povezuju prostor u cjelinu.
● Čišćenje, čišćenje i još malo čišćenja.
● Prije nego što odlučite ponuditi nekretninu, smanjite količinu osobnih stvari koje ste imali u svakoj sobi na trećinu njihove izvorne količine.
● Koristite osvježivače kako biste svojoj nekretnini dali prekrasan miris.
Staging može biti komplicirani proces koji će koštati previše novaca ako niste sigurni što radite. Više o važnosti i utjecaju stagingu možete pročitati ovdje, a u međuvremenu, pogledajte popis 7 najvažnijih savjeta za staging nekretnine koji vam naši agenti savjetuju;
Besprijekorna nekretnina potencijalnim kupcima govori da je nekretnina dobro održavana. Nekretninu treba temeljito očistiti, uključujući podove, stropove i sve između.
Ako nemate nove kuhinjske aparate, provjerite jesu li oni koje imate u odličnom stanju. Slično tome, pobrinite se da vaše kupaonice budu besprijekorne, uključujući područja iza WC školjke i odvod u umivaoniku, kao i uglove kade. Ideja je da sve izgleda potpuno novo.
Nered predstavlja dva primarna problema:
● Kupce odvlači od pozitivnih aspekata vaše nekretnine.
● Ostavlja dojam manje nekretnine.
Predmete koje ne koristite često trebali biste odmah spakirati i staviti u skladište (mislite na društvene igre, papire, sezonsku odjeću i stvari za hobije). Također je vrijeme da se riješite stvari koje vam ne trebaju, poput hrane koja se pokvarila u stražnjim dijelovima hladnjaka kao i dječje prerasle odjeće i igračaka. Što imate više slobodnog prostora za pohranu - to bolje.
Uklonite sve obiteljske fotografije, uspomene i magnete s hladnjaka kako bi se potencijalni kupci lakše mogli zamisliti kako žive u vašoj nekretnini. Koliko god je to moguće, držite odjeću skrivenu i provjerite jesu li površine u kupaonici čiste (osim sapuna za ruke, naravno). Odložite sve igračke i druge osobne predmete koje vašim potencijalnim kupcima neće značiti previše.
Nekoliko biljaka može uvelike pomoći da vaš dom izgleda privlačno i svježe. Naravno, izblijedjele i mrtve biljke ne pomažu da bi vaša nekretnina izgledala dobro održavano.
Uklanjanje mirisa još je jedan trik da svojoj nekretnini date svjež dojam. Vaš dom može imati neugodan miris radi kućnih ljubimaca, djece, stare hrane, vlažne kupaonice i mnogih drugih čimbenika kojih često sami nismo svjesni.
Nitko ne želi živjeti u kući s oštećenim, prljavim tepihom, pogotovo ako je za to kriv netko drugi. Linoleum je također zastario i neprivlačan. Unatoč tome što su skupi, parketi podižu i dodaju vrijednost nekretnini. Osim toga, zahtijevaju malo održavanja, nude izvrsnu dugoročnu vrijednost i idealni su za kupce koji pate od alergija. Drugim riječima, privlačni su većini ljudi, a ako nisu, kupac ih lako može prekriti tepihom kako bi ih sačuvao za sljedećeg vlasnika.
Ako ulažete u nove podove, dnevni boravak, blagovaonica i kuhinja trebaju biti vaš glavni prioritet. U idealnom slučaju, trebali biste obnoviti i kupaonice. Obnova podova u kupaonicama ne bi trebalo koštati previše jer obično imaju relativno malo prostora. Ako si možete priuštiti, u kuhinji i kupaonici stavite kamene ili keramičke pločice. Alternativno, koristite materijal koji je lako održavati i imitira skuplje materijale.
Iskoristite prirodno svjetlo u svom domu. Kada izlažete svoju nekretninu, otvorite sve rolete i zastore. Kada pokazivanje počne, uključite sva svjetla i dodajte svjetiljke po potrebi (uključujući i one u ormarima). Ukoliko osvijetlite dom prije dolaska potencijalnog kupca, to će ih spriječiti u tome da traže prekidače i svjetlo vašem domu daje ugodniji izgled. Ako vjerujete da su vaši trenutni uređaji u dobrom stanju, svakako obrišite prašinu i svu prljavštinu s njih. Inače zamjena starih ili oštećenih rasvjetnih tijela trebala bi biti jednostavna i pristupačna.
Pobrinite se da vaši staging napori imaju najveći učinak neposredno prije pokazivanja nekretnine dodavanjem nekoliko završnih detalja koji će nekretninu učiniti ugodnom i privlačnom. Stavite svježe cvijeće u vaze, otvorite prozore barem 10 minuta prije dolaska potencijalnih kupaca da uđe malo svježeg zraka, zapalite nekoliko mirisnih svijeća (samo blagim i nježnim mirisima) i stavite nove, luksuzne ručnike u kupaonice.
Ukoliko vas zanimaju opcije staginga ili računalnih rendera koje vam Eurovilla omogućuje, slobodno nas kontaktirajte!