Kako navesti kupce da se zaljube u vašu kuću ili stan?

Kako navesti kupce da se zaljube u vašu kuću ili stan?

Statistike pokazuju da je proljeće najbolje vrijeme za trgovinu nekretninama, no govore i u prilog tome kako je uspješnu prodaju moguće zaključiti tijekom jeseni. Potraga za novom kućom ili stanom uvijek je emocionalno iskustvo, a kupci koji se na nju odluče tijekom jesenskih mjeseci sigurno već maštaju o tome da će Božić i Novu godinu dočekati u toplini novog doma. Ako to imate na umu, uz nekoliko jednostavnih koraka mogli biste svoj plan o prodaji nekretnine bez problema realizirati do kraja godine.

ODLUČITE SE ZA KVALITETNE FOTOGRAFIJE

U većini slučajeva, potencijalni će se kupac s vašom kućom ili stanom prvi put susresti upravo putem fotografija na internetu. Važno je da one budu visoke rezolucije i da ih bude dovoljno kako bi pružile što bolji uvid u ono što nudite. Uz dobru kompoziciju i kvalitetno osvjetljenje, rezultat će biti fotografije koje laskaju vašoj nekretnini i ističu sve njezine prednosti. Ako nemate dovoljno znanja i iskustva da ih napravite sami, nije loše razmisliti o tome da taj dio posla odradi profesionalac. Osim toga, profesionalne fotografije ulijevaju povjerenje i poručuju zainteresiranima da ste ozbiljan prodavatelj koji misli na detalje. 

POSTAVITE REALISTIČNU CIJENU

Kupnja kuće ili stana je velika investicija i kupci su često u strahu da ne budu prevareni. Iz tog su razloga oprezni i dobro pripremljeni te će lako uočiti ako je iznos koji tražite znatno viši u odnosu na cijene sličnih nekretnina u istom dijelu grada. S druge strane, prenizak iznos može značiti brzu prodaju, no u konačnici nećete biti zadovoljni. 

Prilikom određivanja cijene najviše vam može pomoći agent za nekretnine. Dobar agent poznaje tržište i pomoći će vam da postavite cijenu koja je objektivna i kojom možete konkurirati drugim prodavateljima. Osim toga, putem agencije ćete se najlakše povezati s većim brojem kupaca i puno brže uspješno zaključiti prodaju. 

PRILAGODITE PROSTOR KUPCIMA

Razmislite o tome kako u potpunosti iskoristiti potencijal vaše nekretnine. Primjerice, kuća ili stan smješteni u mirnom naselju s parkom, igralištem i dobrom školom u blizini, sigurno će bitii privlačni ljudima s djecom. Čak i ako sami nemate djecu, izaberite sobu s mnogo svjetla, koju ćete opremiti krevetom i radnim stolom kako biste pokazali da može biti idealna dječja soba. Ako imate prostorije koje ne koristite, prilagodite njihovu namjenu nekoj aktivnosti i pretvorite ih radnu sobu, prostoriju za video igre ili teretanu. Nemojte dopustiti da kupci pomisle kako je puno neiskorištenog prostora i da ne žele svoj novac uložiti u kvadrate koji im nisu potrebni. Svakako razgovarajte sa svojim agentom za nekretnine o isplativosti ovakvih investicija. Budući da je u kontaktu s većim brojem kupaca, pomoći će vam da profilirate svojeg idealnog kupca i ponudu prilagodite upravo njemu.

Pobrinite se da u interijeru ima dovoljno svjetla i da on djeluje prostrano; to su zahtjevi koji su zajednički svim kupcima. Tome možete doskočiti jednostavnim trikovima; ako nemate dovoljno prirodnog osvjetljenja, dočekajte kupce s upaljenim svjetlima u svim prostorijama i ostavite sva vrata otvorena kako bi interijer djelovao što veće i prohodnije. Ispraznite sve ormare, a ako još uvijek živite u nekretnini koja je na prodaju pa to ne možete učini, pokušajte osloboditi barem 30 posto zapremine ormara. Tako ćete navesti kupca da zaključi kako nikad neće imati problema s manjkom prostora za pohranu stvari. 

IZAZOVITE LJUBAV NA PRVI POGLED

Prilikom posjeta kući ili stanu koji prodajete, važno je da kupci od prvog trenutka osjećaju da su zakoračili u interijer koji odiše dobrodošlicom. Kako biste pojačali taj dojam, razmislite o tome da ih u hodniku ili predsoblju dočeka vaza s cvijećem ili neki drugi sezonski ukras.

Osnovni preduvjet da se požele zadržati u interijeru je da on bude uredan i čist, posebno kad se radi o kuhinji i kupaonici jer su to i inače prostorije u kojima se najviše drži do higijene. Sav pribor, posuđe i ostale stvari najbolje je pospremiti u zatvorene ormare, a kako bi izbjegli da interijer djeluje sterilno možete izložiti nekoliko probranih detalja poput zanimljive zdjele za voće, kompleta za jelo uredno posloženog na stolu u blagovaonici ili jastučića za kauč u dnevnom boravku.

Mnogi dizajneri interijera navode kako su boja bjelokosti i općenito svijetli detalji najbolji izbor kada se uz minimalnu investiciju želi prostoru podariti dašak luksuza. Takvi su komadi, posebno kad se radi o tkaninama, teži za održavanje, a ako su u odličnom stanju utječu na stvaranje dojma očuvanosti prostora. Dizajneri smatraju da takav izbor može značajno poboljšati šanse za prodaju nekretnine jer će kupci steći dojam da se nalaze u interijeru koji je dobro održavan ili svježe renoviran. 

OSTAVITE PROSTORA ZA MAŠTANJE

Iako su sitni detalji važni, ne treba s njima pretjerivati. Pokušajte se riješiti suvišnog namještaja i ostalih stvari kako bi u prostoru ostali samo funkcionalni komadi i diskretni detalji. Trebalo bi ukloniti vjerska obilježja i druge osobne predmete poput obiteljskih fotografija. Iako oni utječu na stvaranje dojma topline, zbog njih bi potencijalni kupci mogli imati osjećaj da su uljezi u tuđem domu. Umjesto toga, ponudite im neutralan interijer koji ostavlja dovoljno mjesta da već pri prvom susretu počnu razmišljati o tome kako ga žele urediti i u njemu stvoriti dom po svojoj mjeri.

EUROVILLA
AGENCIJA ZA NEKRETNINE

Berislaviceva 4, Zagreb

+385 1 4815 111

+385 98 367 582


Licencirana agencija za nekretnine

Zagreb

    Berislaviceva 4

    Gajeva 15

    Radnička cesta 52, Green Gold

    Horvaćanska cesta 160

Dalmacija

    Split, Mike Tripala 4

    Dubrovnik, Dr. Ante Starčevića 24

    Zadar

Istra

    Pula, Marka Marulića 3

    Poreč, Partizanska 4

Kvarner

    Rijeka

Slavonija

    Osijek, Kapucinska ulica 29

    Požega

    Đakovo

    Vukovar

Kontaktirajte nas

Ova stranica zaštićena je Googleovom reCAPTCHA-om Zaštita privatnosti i Uvjeti korištenja se primijenjuju. Slanjem upita prihvaćam uvjete korištenja.